Livrare gratuita

  Politica de returnare în 60 de zile

 
   

FORMULAR DE RETURNARE

  • Completați și trimiteți formularul de mai jos pentru a Returna produsul. Dacă doriți să aflați mai multe despre politica noastră de returnare înainte de trimiterea dvs., puteți accesa acest link: https://www.glamira.ro/return-policy/

    1. Redimensionarea
    2. Procesarea textului
    3. Cerere de reparație
    4. Retragere
    Motiv:
    Este defect
    Lipsesc piese
    Nu este ceea ce am comandat
    Alte (până la 1000 de caractere)
    1. Credit Card
    2. Transfer Bancar
    3. Paypal
    Selectați elementul de retur :

    Adresa dvs. de e-mail și numărul comenzii trebuie să corespundă înregistrărilor noastre pentru a continua returnarea. Asigurați-vă că numărul comenzii dvs. este corect și că adresa de e-mail este cea pe care ați utilizat-o inițial pentru plasarea comenzii.

    Vrei o etichetă de expediere pentru returul tau?
    Da, aș vrea o etichetă de expediere de 46 Ron.
    1. Depun coletul la cel mai apropiat punct poștal
    2. Ridicarea coletului de la adresa mea.
    Am citit termenii și condițiile și le accept.
    Nu am taiat(ındepartat) sigiliul.
    Nu am folosit produsul.
    Voi include toate elementele suplimentare (cutie cadou, certificat, articole promoționale etc.) în pachetul meu de returnare.
NOTĂ IMPORTANTĂ:
  • Rețineți că cererea dvs. de returnare va fi procesată pe baza informațiilor trimise online. Orice note scrise de mână pe copia imprimată a formularului de returnare nu vor fi luate în considerare.
  • Pentru a vă asigura servicii rapide și eficiente de returnare, nu vă putem modifica solicitările după ce vă trimiteți formularul de returnare. Înainte de a începe trimiterea, verificați din nou informațiile pe care le-ați furnizat cu privire la solicitările dvs.
  • Procesul de redimensionare durează aproximativ 25 de zile lucrătoare. În cazul în care aveți o ocazie apropiată, cum ar fi o nuntă, vă sfătuim să trimiteți produsul dvs. după această ocazie. Puteți consulta echipa noastră de asistență pentru clienți dacă perioada dvs. de 60 de zile va expira înainte de data evenimentului.
* Campuri necesare