Loading...

CUMPĂRĂTURI ÎNTREBĂRI ȘI RĂSPUNSURI

Nu, nu trebuie să aveți un cont GLAMIRA pentru a plasa o comandă, puteți comanda ca oaspete. Cu toate acestea, având un cont GLAMIRA aveți multe avantaje. De exemplu, vă oferă șansa de a remodifica sau anula comanda în termen de 30 de minute de la plasarea comenzii. De asemenea, vă puteți conecta la contul dvs. în orice moment și puteți vedea starea curentă a comenzii în istoricul comenzilor. Înscrierea în contul GLAMIRA este foarte ușoară și durează mai puțin de un minut.

GLAMIRA funcționează în rețea, evitând multe costuri inutile, în timp ce mulți comercianți cu amănuntul sunt obligați să plătească costuri ridicate pentru lucrul în magazine fizice Puteți citi Politica Prețurilor pentru mai mult informatii.

Garanția pe viață garantează că vom oferi un serviciu GRATUIT pe viață în cazul defecțiunilor producătorului. Vă rugăm apelați la Politica de Returnare pentru mai multe detalii.

GLAMIRA operează în întreaga lume cu precădere în 6 țări; SUA, Australia, Germania, Elveția, Bulgaria și Turcia. Fiecare dintre birourile noastre sunt înregistrate la autoritățile juridice și comerciale din țara respectivă. Suntem o companie înrădăcinată și ne străduim să extindem birourile locale pentru a oferi clienților noștri servicii mai bune.

Site-ul nostru vă oferă un control deplin asupra oricărui articol de bijuterii pe care doriți să-l cumpărați. Avem o gamă largă de opțiuni pentru metale, pietre prețioase, carate de piatră și alte caracteristici ale produselor, cum ar fi lățimea, grosimea, profilul și suprafața (finisaj), în funcție de design.

GLAMIRA are o echipă mare de designeri. Fiecare model este creat de designeri specializați de GLAMIRA.

Fiecare produs GLAMIRA este personalizat și fabricat la alegerea clientului. Nu lucrăm cu stocurile și fiecare produs trebuie să treacă prin procesul său de producție. Ne străduim să îmbunătățim timpul de producție, astfel încât să putem livra produsele noastre cât mai curând posibil. Atunci când alegeți un produs pe site-ul nostru, veți vedea o dată estimată de livrare pentru acel produs. Dacă aveți un eveniment sau o ocazie specială, puteți alege și alte opțiuni de livrare care vă vor ajuta să obțineți produsul mai rapid decât timpul de livrare standard.

Da, puteți să modificați unele dintre detaliile comenzii dvs. (cum ar fi dimensiunea , adăugarea sau eliminarea siglei și gravurii personale) sau chiar să o anulați în primele 30 de minute de la plasarea comenzii. Trebuie să vă conectați mai întâi la contul dvs. GLAMIRA. După ce v-ați conectat, puteți accesa pagina "Contul meu", puteți vizualiza comenzile dvs. și puteți modifica sau anula comanda. Modificarea sau anularea unei comenzi poate fi efectuată numai de către client, nu de echipa de asistență pentru clienți.

Vă rugăm să urmați paşii pentru modificarea sau anularea comenzii.

1 - Conectați-vă la contul dvs. GLAMIRA. Dacă nu aveți un cont GLAMIRA, îl puteți crea cu ușurință dând clic pe butonul AUTENTIFICARE / ÎNREGISTRARE din partea de sus a acestei pagini.

2 - După conectare, accesați pagina Contul meu și faceți clic pe „„ Comenzile mele ”” din meniul din stânga.

3- Găsește comanda şi apasă ''Anulare'' pentru a anula comanda sau ''editare'' pentru modificarea comenzii. Dacă butonul ''anulare'' nu va aparea , comanda dvs nu mai poate fi anulată.

Vă rugăm să rețineți că anularea și modificarea comenzii poate duce la întârzieri. Veți fi informat cu privire la data actualizată de livrare în cazul întârzierilor.

*Cererile de anulare și modificare sunt valabile numai pentru comenzile care nu au finalizat procesul de producție.

În prezent, GLAMIRA vinde numai online pentru a vă oferi cea mai mare varietate de opțiuni posibile.

În prezent nu avem acorduri comerciale sau parteneri B2B. Dacă vedeți produsele GLAMIRA vândute de alți bijutieri, aceasta înseamnă că nu sunt produse originale GLAMIRA, și nu sunt garantate.

Nu oferim produse exemplu, dar oferim o posibilitate foarte mare în Politica de Returnare, astfel încât nu trebuie să vă faceți griji dacă plasați o comandă și nu vă place. Politica de Returnare vă oferă șansă de a vă retrage produsul în termen de 60 de zile de la primirea comenzii, atâta timp cât aceasta respectă condițiile de returnare. Vă rugăm citiți la Politica de Returnare pentru mai multe detalii.

Nu vă faceți griji dacă mărimea inelului nu se potrivește,deoarece puteți trimite înapoi pentru redimensionarea gratuită în primele 60 de zile de la primirea comenzii. Vă rugăm citiți la politica noastră de Retur pentru mai multe detalii.

Magazinul de credit înseamnă că banii din portofelul dvs. sunt legați de contul dvs. GLAMIRA. Vă permite să cumpărați bijuterii pe magazinul online GLAMIRA, fără a trebui să introduceți cardul dvs. de credit sau alte informații de plată.

Contul de credit GLAMIRA nu are o dată de expirare, este valabil atâta timp cât aveți contul GLAMIRA.

Cutiile cadou GLAMIRA sunt livrate numai cu achiziționarea produselor de la GLAMİRA și nu pot fi vândute separat.

Da, puteți selecta opțiunea noastră gratuită de gravare în timp ce plasați comanda.

Dacă produsul pe care doriți să îl cumpărați este engravabil, veți vedea opțiunea de gravare de pe pagina produsului.

Cumpărarea pe site-ul GLAMIRA este la fel ca un magazin de bijuterii privat dedicat pentru tine. Este foarte ușor să vizualizați orice produs combinat cu metalul și piatra prețioasă aleasă de dvs. Magazinul este disponibil 24/7 îl puteți accesa în confortul casei dvs., la birou, chiar și la o cafenea în timp ce vă relaxați și discutați cu prietenii.

Magazinul online GLAMIRA vă oferă diferite metode de plată, precum și o echipă de asistență pentru clienți care vă va ajuta cu oricare dintre întrebările dvs. Și nu trebuie să faceți nimic altceva decât plata și așteptarea curierului! Bijuteria va fi produsă cu mare grijă numai pentru dvs. și expediată la adresa dorita. Și toate acestea vor fi la prețuri foarte accesibile, precum și la cele mai înalte standarde de calitate. Economisiți puțin timp și răsfoiți produsele noastre pentru a descoperi mai multe beneficii!

Dacă așteptați un e-mail de confirmare a comenzii, dar nu l-ați primit, vă rugăm să vă asigurați că ați efectuat plata și ați văzut pagina de confirmare a comenzii pe site-ul nostru. Dacă sunteți sigur că tranzacția a avut succes, verificați e-mailurile dvs. din spam pentru a vă asigura că e-mailul de confirmare nu a fost blocat de căsuța de e-mail. Dacă tot nu îl puteți vedea, contactați echipa noastră de serviciu clienți pentru ajutor. Nu uitați să ne adăugați la lista dvs. de e-mail securizată dacă utilizați setări avansate de securitate pentru cutia poștală Puteți contacta echipa noastră de asistență clienți accesând acest link: https://www.glamira.ro/contact/

Nu, inelele noastre nu sunt goale înăuntru. Produsele noastre sunt solide și produse pe baza proprietăților metalului ales de client.

Magazinele Glamira livrează doar în țara unde vă aflați, și livrarea produsului în altă țară nu este posibilă din cauza aranjamentelor de livrare și a cerințelor fiscale. Dacă doriți livrarea în altă țară, trebuie să plasați comanda în magazinul GLAMIRA din țara respectivă.

Cel mai bun mod de a afla dimensiunea inelului dvs. este să comandați un măsurător de inele gratuit pe site-ul nostru. Măsurătorul de inele este un instrument din plastic pe care îl poți purta ca un inel și îți găsești dimensiunea exactă. Puteți comanda acest lucru vizitând site-ul nostru web clicând opțiunea "Găsiți mărimea dvs. de inel". Pentru mai multe detalii, puteți să consultați ghidul pentru dimensiuni inel.

Puteți vedea fotografiile produsului împreună cu imaginile lor 3D pe paginile de produs. De asemenea, puteți răsfoi pagina de produs pentru a vedea dacă există fotografii atașate de clienții noștri pentru referințe suplimentare.

Dacă plănuiți o surpriză și nu sunteți sigur de mărimea inelului, puteți să comandați întotdeauna dimensiunea medie a inelului și să îl trimiteți înapoi la noi pentru redimensionare în primele 60 de zile de la primirea produsului dvs.

Dimensiunea medie a inelului variază între 47-57 pentru femei și 59-70 pentru bărbați. Pentru mai multe detalii, puteți să consultați ghidul pentru dimensiuni inele.

Fiecare produs GLAMIRA este personalizat și fabricat la alegerea clientului. Nu lucrăm cu stocurile și fiecare produs trebuie să treacă prin procesul său de producție. Acesta este motivul pentru care cerem clienților noștri să evite cumpărăturile comparative și să comande doar articolul dorit. Rețineți că avem politică de redimensionare gratuită de 60 de zile și facem tot posibilul pentru a satisface clienții noștri cu produsele pe care le aleg. Dacă aveți nevoie să modificați dimensiunea inelului sau nu sunteți mulțumit de produsul dvs,vă vom ajuta cu plăcere. Comenzile care includ elemente comparative de cumpărare sunt cel mai probabil anulate înainte de procesul de producție.

Da, puteți schimba dimensiunea inelului dvs. în primele 30 de minute de la efectuarea comenzii. Trebuie să vă conectați mai întâi la contul dvs. GLAMIRA. După ce v-ați conectat, puteți accesa pagina "Contul meu", puteți vizualiza comenzile dvs. și puteți modifica sau anula comanda. Acest lucru poate fi efectuat numai de către client, nu de echipa de asistență pentru clienți.

Dat fiind faptul că sistemele noastre de producție și returnare sunt complet automatizate, nu putem schimba manual procesul. Schimbarea dimensiunii inelului este posibilă numai după ce introduceți dimensiunea corectă a inelului în formularul nostru de returnare online și îl trimiteți în sistemul nostru. Așteptați până când veți primi produsul și după,urmați pașii de redimensionare. De asemenea, puteți solicita măsurătorul de inele gratuit între timp pentru a vă asigura că noua dimensiune a inelului dvs. va fi corectă.

Voucherele GLAMIRA pot fi obținute numai de la campaniile GLAMIRA în magazinele noastre online, precum și în campaniile noastre de știri și rețele sociale. Nu lucrăm cu terțe părți pentru a primi vouchere sau coduri de discount. Vă rugăm să vă abonați la newsletter-ul nostru și să ne urmăriți pe paginile de socializare pentru a afla despre campaniile promoționale.

Vă puteți abona la newsletter-ul nostru și urmăriți-ne pe paginile de socializare pentru a câștiga vouchere și coduri de discount.

Când adăugați produsul în coș și continuați cu procesul de comandare, pe pagina metodei de plată veți vedea câmpul Cardul cadou / Voucher. Introduceți codul înainte de efectuarea plății și asigurați-vă că a fost aplicată reducerea. Reducerile nu pot fi aplicate după plasarea unei comenzi.

Când adăugați un produs în coșul de cumpărături și continuați să efectuați plăți, veți vedea opțiunea de a utilizarea creditului magazin pe lângă metodele de plată. Rețineți că opțiunea de credit magazin apare numai dacă aveți în cont contul dvs. de credit magazin și ați semnat adresa corectă de e-mail conectată la contul dvs. GLAMIRA.

Nu, în prezent nu oferim cataloage pe măsură ce puteți vizualiza și crea mai multe variante de produse pe site-ul nostru. Toate modelele noastre sunt la fel de aproape de tine ca și de dispozitivul tău mobil.

Verificați dacă toate câmpurile obligatorii au fost completate corect. Adresa dvs. de facturare trebuie introdusă exact așa cum este indicat în extrasul de facturare. Dacă aveți în continuare dificultăți la plasarea comenzii, contactați-ne imediat.

Toate produsele GLAMIRA sunt trimise cu un certificat de autenticitate de către GLAMIRA. Un diamant certificat GL specifică faptul că diamantul folosit pentru produsul dvs. a fost inspectat cu grijă și selectat de experții noștri în gemologie. Diamantele certificate GL sunt furnizate din surse etice Procesul Kimberley.

GIA reprezintă Institutul Gemologic al Americii, care este cel mai cunoscut și respectat institut de clasificare a diamantelor din lume. Oferim diamante certificate de GIA, precum și diamante certificate de GL. Ambele certificate garantează autenticitatea diamantului utilizat la produsul dvs. Singura diferență dintre certificate GL și diamante certificate de GIA este faptul că certificatele noastre GL sunt emise de gem ologii noștri, serviciul care este inclus în achiziția dvs, gratuit. Un certificat GIA poate fi furnizat numai de GIA și acesta este un serviciu cu plată. Vizitați-ne Certificare Diamant pentru informații suplimentare despre clasificarea diamantelor.

Da, produsul dvs. va fi identic cu ceea ce vedeți pe pagina produsului. Rețineți că trebuie să măriți dimensiunea paginii de produs, iar produsele arată puțin mai mari decât dimensiunea reală. Asigurați-vă că verificați mărimea produsului pentru o vizualizare precisă.

Nu, gravarea nu va schimba timpul de producție.

Nu, nu salvam Site-ul nostru este 100% sigur, iar tranzacția dvs. de plată este criptată. Nu stocăm numărul cărții de credit. Vă rugăm citiți la politica noastră de Retur pentru mai multe detalii.