Loading...

POLITICA DE RETUR ȘI GARANȚIE

Ne angajăm să satisfacem 100% clienții și să livrăm produse de înaltă calitate clienților noștri de la GLAMIRA. Dacă, din orice motiv, sunteți nemulțumit de achiziția dvs., puteți returna articolul gravat sau negravat, în termen de 60 de zile de la livrarea comenzii, cu condiția ca produsul dvs. să îndeplinească condițiile de retur.

Rambursarea produselor gravate este disponibilă numai pentru articolele achiziționate începând cu 21 august 2020. Vă rugăm să selectați secțiunea Retragere (rambursare) de mai jos pentru detalii suplimentare

Vă rugăm citiți cu atenție această pagină, înainte de a returna produsul.

GARANȚIE

Bijuteriile GLAMIRA sunt produse cu grijă și materiale de calitate, motiv pentru care ne susținem cu încredere produsele prin politici generoase de returnare și garanție.

Toate produsele GLAMIRA sunt livrate cu o garanție gratuită a producătorului pe întreaga durată de viață. În cazul defecțiunilor de fabricație, GLAMIRA vă va repara cu grijă și gratuit produsul, atâta timp cât produsul dvs. respectă termenii și condițiile garanției pe viață.

Toate cererile de reparații sunt supuse inspecției de către echipa noastră de asigurare a calității înainte de procesarea cererii. În cazul în care echipa noastră de asigurare a calității stabilește că un defect de fabricație nu a cauzat daune, vă vom informa.

Garanția gratuită pe viață este disponibilă numai pentru produsele achiziționate începând cu 1 iunie 2017. Pentru produsele achiziționate înainte de această dată, garanția pe o perioadă de 2 ani rămâne în vigoare, începând de la data achiziționării produsului.

Termenii și condițiile pentru garanția pe viață și reparație

1. Garanția este eligibilă numai pentru defecțiunile producătorului și nu acoperă deformările și pagubele cauzate accidental prin întrebuințare greșită, folosire abuzivă, neglijență, reparații neautorizate sau uzură și rupere.

2. Garanția este nulă și neavenită, în cazul în care produsul a fost modificat în orice mod, inclusiv prin gravarea, redimensionarea sau repararea de către o terță parte, cum ar fi un alt bijutier sau altă persoană decât specialiștii GLAMIRA.

3. Dacă o parte din bijuterie (inclusiv, dar nu se limitează doar la pietre, lanțuri, cleme etc.) cade, bijuteria ar trebui să fie returnată împreună cu piesele sale, înainte de orice încercare de a fi reparată. GLAMIRA nu își asumă responsabilitatea pentru piese sau pietre lipsă.

4. Garanția pe viață nu poate fi transferată unei terțe părți.

Garanția producătorului nu acoperă următoarele:

  • Decolorare datorită expunerii la substanțe chimice, machiaj, piscine, băi fierbinți (jacuzzi) sau baie.
  • Zgârieturi, crestături sau ciobituri cauzate de uzura generală sau de folosirea incorectă.
  • îndoire, ciobire sau uzură în zona ghearelor, ce permite pietrei să cadă sau să fie pierdută din cauza neglijenței sau altor daune.
  • Piatră/pietre pierdute sau furate.
  • Articolele care au fost purtate excesiv sau uzate mai mult decât este de așteptat în cazul unei purtări normale, zilnice.

Rețineți că următoarele aspecte sunt caracteristicile produsului și nu pot fi considerate defecte:

  • Unele nereguli și variații ce țin de arta meșteșugului.
  • Caracteristicile naturale ale metalului sau a pietrelor prețioase (cum ar fi culoarea, incluziunile interne. .etc.)

RETURNĂRI

Puteți returna articolul dvs. la GLAMIRA fie pentru o rambursare, redimensionare sau solicitare de reparație.

Pentru un proces de returnare rapid și ușor, asigurați-vă că selectați tipul de retur corect și completați toate câmpurile obligatorii din formular în timpul completării. Cererea dvs. de returnare nu va fi procesată fără informațiile solicitate.

Un e-mail de confirmare, inclusiv adresa de retur și o copie a formularului pe care l-ați completat, vor fi trimise pe adresa dvs. de e-mail după ce trimiteți formularul de retur. Vă rugăm să tipăriți și să atașați acest formular în coletul de retur. Rețineți că cererea dvs. de retur va fi procesată pe baza informațiilor trimise online. Orice note scrise de mână pe copia imprimată a formularului de returnare nu vor fi luate în considerare.

Împachetați-vă produsul/produsele în siguranță înainte de expediere. Vă sugerăm să trimiteți produsul dvs. printr-o metodă de expediere asigurată și care poate fi urmărită. GLAMIRA nu își asumă responsabilitatea pentru pierderea sau deteriorarea obiectelor în tranzit.

Cheltuielile de transport pentru retur nu sunt acoperite de GLAMIRA și rămân responsabilitatea clientului.

Trimiteți retururile la:

GLAMIRA GmbH
NECKARSULMER STR 59
HEILBRONN, BW, DE, 74076

Odată ce primim coletul dvs., poate dura până la 2-4 zile lucrătoare pentru ca noi să procesăm cererea dvs. de retur. Vă rugăm să rețineți că toate retururile sunt supuse unei inspecții de către echipa noastră de Asigurare a Calității înainte de procesarea unei cereri de retur și pot apărea costuri suplimentare în funcție de instrucțiunile de retur. Odată ce articolul este inspectat, în cazul în care se aplică taxe, veți fi anunțat înainte de orice acțiune care se face pentru a procesa cererea dumneavoastră.

Dacă aveți întrebări, nu ezitați să contactați echipa de servicii pentru clienți prin e-mail la service@glamira.ro sau la telefon: 0800 630 103. Vor fi bucuroși să vă ajute.

Citiți cu atenție informațiile de mai jos înainte de a trimite retur produsul pentru rambursare, gravare, redimensionare sau reparație.

RESTITUIRE (RAMBURSARE)

Returul dvs. trebuie să îndeplinească toate condițiile de mai jos pentru a putea beneficia de o restituire completă:

  • Produsul nu a fost purtat și nu prezintă semne de utilizare incluzând, dar fără a se limita la zgârieturi, lovituri, pete sau alte defecte.
  • Sigiliul original al produsului este intact și nu a fost îndepărtat. (Toate produsele negravate și gravate sunt trimise cu o etichetă agățătoare cu un cod de retur atașat la ele. Vă rugăm să vă asigurați că nu a fost îndepărtată.) Vă rugăm să introduceți codul de retur indicat pe eticheta de tip șir în timp ce completați formularul de retur.
  • Coletul pentru retur include toate articolele complementare, cum ar fi cutia cadou originală, certificate și alte articole promoționale.
  • Produsul nu a fost redimensionat sau modificat anterior.
  • Produsul nu include diamantele achiziționate ca parte a certificării GIA.
  • Produsul a fost returnat către GLAMIRA, în termen de 60 de zile de la data achiziționării.

Vom credita metoda dvs. de plată inițială, cu excepția taxelor de livrare. Rețineți că poate dura până la 10 zile lucrătoare ca fondurile să apară în contul dvs., în funcție de nstituția bancară sau de emitentul cardului dvs.

Produsele achiziționate prin utilizarea creditului magazinului pot fi returnate numai pentru credit în magazin și nu pot fi procesate pentru restituirea în bani. Creditul nu poate fi convertit în numerar, transferat unei alte persoane sau utilizat pentru servicii cum ar fi expedierea expres sau taxa de redimensionare.

REDIMENSIONARE

GLAMIRA vă va redimensiona cu bucurie inelul negravat sau gravat, doar o singură dată gratuit, în primele 60 de zile calendaristice de la primirea produsului dvs. Produse personalizate sau modificate (comenzi speciale, care au fost proiectate sau făcute conform preferințelor clienților) nu pot fi redimensionate gratuit.

Rețineți că inelele pot fi redimensionate numai în cadrul gamei de dimensiuni oferite pe site-ul GLAMIRA. Inelele cu design personalizat (comenzi speciale care au fost proiectate și / sau produse conform cerințelor personale ale clientului) nu sunt eligibile pentru redimensionarea gratuită.

Procesul de redimensionare se aplică numai modificării mărimii inelului. Lățimea sau grosimea unui inel nu pot fi modificate.

Pentru a vă returna produsul pentru redimensionare, completați formularul de retur și urmați pașii explicați în secțiunea "RETURURI". Asigurați-vă că trimiteți produsul pentru redimensionare fără elementele complementare, cum ar fi cutia cadou sau certificate, deoarece aceste articole nu vor fi înapoiate după procesul de redimensionare.

Vă rugăm să evitați redimensionarea articolului dvs. de către o terță parte, cum ar fi un alt bijutier sau altă persoană decât GLAMIRA, deoarece vă va anula garanția pe viață.

Procesul de redimensionare durează aproximativ 25 de zile lucrătoare, în funcție de produs, iar un inel redimensionat nu va fi eligibil pentru o rambursare.

REPARAȚIE

Pentru a returna produsul dvs. pentru reparație, completați formularul de returnare și urmați pașii explicați în secțiunea "RETURURI". Asigurați-vă că trimiteți produsul pentru reparație fără elementele complementare, cum ar fi cutia cadou sau certificate, deoarece aceste articole nu vor fi înapoiate după procesul de reparație.

Rețineți că procesul de reparare durează aproximativ 25 de zile lucrătoare în funcție de produs.

FORMULAR DE RETURNARE

Apasă aici pentru a-ți trimite cererea de returnare.