Comandați până la data de 19 decembrie pentru livrarea garantată înainte de Ajunul Crăciunului!  

POLITICA DE RETURNARE ȘI GARANȚIE

Actualizată în 20 Octombrie 2017

Ne angajăm să satisfacem 100% clienții și să livrăm produse de înaltă calitate clienților noștri de la GLAMIRA. Dacă, din orice motiv, sunteți nemulțumit de achiziția dvs., vă puteți returna articolul gravat sau negravat, în termen de 60 de zile de la livrarea comenzii, cu condiția ca produsul dvs. să îndeplinească condițiile de returnare.

Returnarea produselor gravate este disponibilă numai pentru articolele achiziționate începând cu 1 iunie 2017 și cu condiția ca sigiliul produsului să nu fi fost eliminat. Consultați secțiunea RETRAGERE (RAMBURSARE) de mai jos, pentru mai multe detalii.

Vă rugăm citiți cu atenție această pagină, înainte de a vă returna produsul.

Notă importantă: Elementele gravate pot fi returnate numai pentru store credit și nu pentru restituirea banilor. Store credit-ul vă va permite să plasați o comandă nouă de la GLAMIRA în aceeași sumă cu achiziția dvs. inițială. Elementele negravate pot fi returnate pentru rambursarea banilor sau store credit, conform alegerii dvs.

GARANȚIE

Bijuteriile GLAMIRA sunt produse cu grijă și cu materiale de calitate, motiv pentru care stăm cu încredere în spatele produselor noastre, cu politici generoase de returnare și garanție.

Toate produsele GLAMIRA sunt livrate cu o garanție gratuită a producătorului pe întreaga durată de viață. În cazul defecțiunilor de fabricație, GLAMIRA vă va repara cu grijă și gratuit produsul, atâta timp cât produsul dvs. respectă termenii și condițiile garanției pe viață.

Toate solicitările de reparații sunt supuse inspecției de către echipa noastră de Asigurare a Calității, înainte ca cererea să fie procesată. În cazul în care echipa noastră de Asigurare a Calității determină că daunele nu au fost cauzate de un defect de fabricație, vă vom informa despre aceasta și vă vom anunța, dacă oricare dintre serviciile de reparații efectuate de GLAMIRA sunt disponibile cu costuri sau altfel.

Garanția gratuită pe viață este disponibilă numai pentru produsele achiziționate începând cu 1 iunie 2017. Pentru produsele achiziționate înainte de această dată, garanția pe o perioadă de 2 ani rămâne în vigoare, începând de la data achiziționării produsului.

Termenii și condițiile pentru garanția pe viață și reparație

1. Garanția este eligibilă numai pentru defecțiunile producătorului și nu acoperă deformările și pagubele cauzate accidental, întrebuințare greșită, abuz, neglijență, servicii neautorizate sau uzură și rupere.

2. Garanția este nulă și neavenită, în cazul în care produsul a fost modificat în orice mod, inclusiv gravarea, redimensionarea sau repararea de către o terță parte, cum ar fi un alt bijutier sau altă persoană decât GLAMIRA.

3. Dacă o parte din bijuterie (inclusiv, dar nu se limitează doar la pietre, lanțuri, cleme etc.) cade, ar trebui să fie returnată împreună cu piesele sale, înainte de orice încercare de a fi reparată. GLAMIRA nu își asumă responsabilitatea pentru piese sau pietre lipsă.

4. Garanția pe viață nu poate fi transferată unei terțe părți.

Garanția producătorului nu acoperă următoarele:

  • Decolorare datorită expunerii la substanțe chimice, machiaj, piscine, băi fierbinți (jacuzzi) sau baie.
  • Zgârieturi, scobituri sau spargere cauzate de uzura generală sau de folosirea incorectă.
  • Îndoit, prins sau uzat în zona ghearelor, ce permite pietrei să cadă sau să fie pierdută din cauza neglijenței sau altor daune.
  • Piatra(e) pierdute sau furate.
  • Articolele care au fost abuzate sau uzate, pe neașteptat din purtarea normală, zilnică.

Rețineți că următoarele aspecte sunt caracterele produsului și nu pot fi considerate defecte:

  • Unele nereguli și variații ale meșteșugului.
  • Caracteristicile naturale ale metalului sau a pietrelor prețioase (cum ar fi culoarea, incluziunile interne. .etc.)

RETURNĂRI

Puteți returna articolul dvs. la GLAMIRA fie pentru o retragere, redimensionare, gravare sau solicitare de reparație. Tot ce vă cerem este să ne completați formularul de returnare și includeți o copie tipărită, în pachetul dvs. de returnare.

Pentru un proces de returnare rapid și ușor, asigurați-vă că selectați tipul de retur corect și completați toate câmpurile obligatorii din formular în timpul completării. Cererea dvs. de returnare nu va fi procesată fără informațiile solicitate.

Un e-mail de confirmare, inclusiv adresa de returnare și o copie a formularului pe care l-ați completat, vor fi trimise pe adresa dvs. de e-mail după ce trimiteți formularul de returnare. Vă rugăm să tipăriți și să atașați acest formular în coletul de retur.

Împachetați-vă produsul(ele) în siguranță înainte de expediere. Vă sugerăm să trimiteți produsul dvs. printr-o metodă de expediere asigurată și trasabilă. GLAMIRA nu își asumă responsabilitatea pentru pierderea sau deteriorarea obiectelor în tranzit.

Costul returnării transportului nu este acoperit de GLAMIRA și rămâne responsabilitatea clientului.

Trimiteți returnările la:

GLMR EOOD
European Trade Center, Build. C, Floor I
115L Tsarigradsko
Shose Blvd.
Sofia 1784, Bulgaria

Vă rugăm să rețineți că GLAMIRA dispune de diverse birouri pentru expediere la nivel mondial, iar sucursala noastră din Bulgaria este una dintre acestea. Pentru confortul și satisfacția dvs.,sau pentru o eventuală returnare, este livrat în depozitul nostru din Germania, Heilbronn de către GLAMIRA și apoi preluat în cadrul departamentului relevant.

Odată ce primim coletul dvs., poate dura până la 2-4 zile lucrătoare pentru ca noi să procesăm cererea dvs. de returnare. Vă rugăm să rețineți că toate returnările sunt supuse unei inspecții de către echipa noastră de Asigurare a Calității înainte de procesarea unei cereri de returnare și pot apărea costuri suplimentare în funcție de instrucțiunile de returnare. Odată ce articolul este inspectat, în cazul în care se aplică taxe, veți fi anunțat înainte de orice lucrare care se face pentru a procesa cererea dumneavoastră.

Dacă aveți întrebări, nu ezitați să contactați echipa de servicii pentru clienți prin e-mail la service@glamira.ro sau la telefon: +40 31 630 02 93 Vor fi bucuroși să vă ajute.

Citiți cu atenție informațiile de mai jos înainte de a vă returna produsul pentru retragere, gravare, redimensionare sau reparație.

RETRAGERE (RAMBURSARE)

Returul dvs. trebuie să îndeplinească toate condițiile de mai jos pentru a putea beneficia de o retragere completă:

  • Produsul nu a fost purtat și nu prezintă semne de utilizare incluzând, dar fără a se limita la zgârieturi, lovituri, pete sau alte defecte.
  • Sigiliul original al produsului este intact și nu a fost îndepărtat. (Toate produsele gravate și negravate sunt trimise cu o etichetă agățată, un șnur negru atașat acestora. Asigurați-vă că nu a fost îndepărtat.)
  • Coletul pentru returnare include toate articolele complementare, cum ar fi cutia cadou originală, certificate și alte articole promoționale.
  • Produsul nu a fost redimensionat sau modificat anterior.
  • Produsul nu este o comandă specială care a fost proiectată și / sau produsă conform specificațiilor clientului.
  • Produsul nu include diamantele achiziționate ca parte a certificării GIA.
  • Produsul a fost returnat către GLAMIRA, în termen de 60 de zile de la data achiziționării.

Vom credita metoda dvs. de plată inițială, cu excepția taxelor de livrare. Rețineți că poate dura până la 10 zile lucrătoare, pentru ca fondurile să apară în contul dvs., în funcție de emitentul bancar sau de cardul dvs.

Notă importantă: Elementele gravate pot fi returnate numai pentru store credit și nu pentru restituirea banilor. Store credit-ul vă va permite să plasați o comandă nouă de la GLAMIRA în aceeași sumă cu achiziția dvs. inițială. Elementele negravate pot fi returnate pentru rambursarea banilor sau store credit, conform alegerii dvs.

RETURNĂRI

Dacă ați comandat elementul fără gravură și mai târziu ați hotărât că doriți să îl obțineți gravat, îl vom face cu plăcere cu o mică taxă de 18 RON per caracter, în plus față de cei 18 Ron pentru transport.

Pentru a vă întoarce produsul pentru gravare, completați formularul de retur și urmați pașii explicați în secțiunea "RETURNĂRI". Asigurați-vă că trimiteți produsul pentru gravare fără elementele complementare, cum ar fi cutia cadou sau certificate, deoarece aceste articole nu vor fi înapoiate după procesul de gravare.

Gravarea unui articol nu anulează garanția dvs. de viață. Evitați să obțineți elementul gravat de o terță parte, cum ar fi un alt bijutier sau altă persoană decât GLAMIRA, deoarece vă va anula garanția pe viață.

Rețineți că procesul de gravare poate dura până la 25 de zile lucrătoare, în funcție de produs.

REDIMNSIONARE

GLAMIRA vă va redimensiona cu bucurie inelul negravat sau gravat, doar o singură dată gratuit, în primele 60 de zile calendaristice de la primirea produsului dvs.

Vă rugăm să rețineți că inelele pot fi redimensionate numai în intervalul de dimensiuni oferit.

Pentru a vă returna produsul pentru redimensionare, completați formularul de returnare și urmați pașii explicați în secțiunea "RETURNĂRI". Asigurați-vă că trimiteți produsul pentru redimensionare fără elementele complementare, cum ar fi cutia cadou sau certificate, deoarece aceste articole nu vor fi înapoiate după procesul de redimensionare.

Vă rugăm evitați obținerea articolului dvs. redimensionat de către o terță parte, cum ar fi un alt bijutier sau altă persoană decât GLAMIRA, deoarece vă va anula garanția pe viață.

Procesul de redimensionare poate dura până la 25 de zile lucrătoare, în funcție de produs și un inel redimensionat nu va fi eligibil pentru o returnare.

REPARAȚIE

Pentru a returna produsul dvs. pentru reparație, completați formularul de returnare și urmați pașii explicați în secțiunea "RETURNĂRI". Asigurați-vă că trimiteți produsul pentru reparație fără elementele complementare, cum ar fi cutia cadou sau certificate, deoarece aceste articole nu vor fi înapoiate după procesul de reparație.

Rețineți că procesul de reparație, poate dura până la 25 de zile lucrătoare, în funcție de produs.

NOTĂ IMPORTANTĂ: Procesele de redimesionare și reparație pot dura mai mult decât timpul specificat din cauza vacanței aglomerate din Decembrie. Vă rugăm să luați în considerare acest lucru cu solicitările dvs.

Mulțumim pentru înțelegerea dumneavoastră.