Livrare gratuita

  Politica de returnare în 60 de zile

 
   

Politica de Expediere

Costuri de transport și termen de livrare

Livrarea Standard a comenzii dvs este gratis. GLAMIRA nu acoperă costurile de transport pentru articole returnate.

Când faceți achiziția, veți primi o dată estimată de livrare. Vă rugăm să țineți seama de faptul că data estimată de livrare nu este un termen fix garantat al livrării comenzii dvs. Se calculează automat pe baza timpului total necesar pentru procesarea, producerea și livrarea comenzii dvs împreună cu locația adresei la care trebuie livrată comanda.

Termenul estimat al livrării este bazat pe livrare la orașele capitale. Vă rugăm să luați în seamă faptul că livrarea la locații mai îndepărtate poate necesita mai mult timp. GLAMIRA nu asumă responsabilitatea pentru întârzieri când se livrează la locații și regiuni unde serviciile poștale sunt efectuate conform unui orar sau la adrese, situate pe insule.

Pentru livrare mai rapidă, puteți selecta între opțiunile de livrare Expres sau Premium. Vă rugăm să notați că aceste opțiuni numai micșorează timpul necesar pentru procesarea și producerea comenzii dvs în comparație cu durata livrării Standard. Ele nu garantează o dată de livrare fixă. În caz de plată prin transfer bancar, sau dacă plata dvs nu este efectuată imediat, termenul estimat al livrării va fi calculat de pe data de pimire a plății. GLAMIRA nu asumă responsabilitatea sau restituirea costurilor de transport, care provin de o asemenea întârziere.

Transport asigurat

Comanda dvs va fi livrată de către DHL. Durata livrării poate varia în funcție de locația adresei dvs. Veți fi înștiințați când coletul dvs pleacă de la sediul nostru și un număr de urmărire va fi trimis la adresa de e-mail, pe care ați introdus-o când ați făcut achiziția. Toate coletele sunt asigurate pe timpul transportului. Vă rugăm să vă asigurați că veți fi în stare să primiți coletul dvs în timpul livrării. GLAMIRA nu asumă responsabilitatea pentru colete pierdute sau furate după livrare. Dacă coletul dvs a fost returnat la dispatcher din cauza indisponibiltății dvs la adresa de livrare, GLAMIRA își păstrează dreptul să taxeze clientul pentru costurile de o livrare nouă.

Dacă nu ați primit un număr de urmărire, vă rugăm să verificați și în folderul dvs de spam/junk. Dacă nu știți numărul dvs de urmărire, sau statusul livrării a rămas neschimbat câteva zile pe site-ul firmei de curierat, vă rugăm să contactați serviciul nostru clienți, ca sa putem cerceta problema pentru dvs. În caz de orice probleme, GLAMIRA rămâne în legătură cu firma de curiarat ca să-le poată rezolva repede și cu cât mai puțină incomoditate pentru dvs posibilă.

Vă rugăm să verificați coletul dvs înainte să acceptați livrarea. Dacă coletul a fost vătămat pe durata transportării, refuzați chitanța pentru livrare și depuneți imediat o cerere împotrivă firmei de curierat.

Adresă de livrare

Fiecare magazin GLAMIRA este specific pentru fiecare țară și livrarea către o altă țară nu este posibilă.

Comenzilile pot fi livrate numai la adrese de domiciliu sau de serviciu. Pentru comenzi, care trebuie livrate la o adresă diferită de cea de facturare, vă rugăm să verificați dacă compania, care a emis cardul o are în înregistrările sale, ca să nu fie o întârziere în procesarea comenzii dvs.

Pentru securitatea dvs, adresele de livrare și de facturare nu pot fi schimbate după plasarea comenzii. Dacă nu sunteți la adresa de livrare pe data livrării, vă rugăm să contactați serviciul nostru clienți ca să verificați dacă este posibil ca livrarea să fie deținută și amânată pentru o dată ulterioară.