Livrare gratuita

  Politica de returnare în 60 de zile

 
   

Întrebări frecvente

Ce se întâmplă cu datele mele? Sunt ele în siguranță?

Da, sunt. Luăm securitatea website-ului nostru în serios. Informațiile dvs. personale sunt strict confidențiale. Datele cu caracter personal sunt utilizate numai pentru punerea în aplicare a obligațiilor contractuale. Pentru mai multe informații citiți Politica noastră de confidențialitate.

Pot modifica comanda dupa trimiterea comenzii?

Da, aveți posibilitatea să modificați comanda după trimiterea acesteia, dar numai prin telefon, prin serviciul nostru pentru clienți - de preferință cât mai curând posibil.

Are fiecare produs o garanție?

Cele mai multe dintre produsele de marcă au garanție de la producător. Desigur, toate produsele noastre au garanție de retenție juridică.

Cum caut un anume produs?

Puteți căuta anumite produse prin utilizarea casetei de căutare din partea de sus, de exemplu, prin tastarea numărului produsului.

Dacă nu doriți să căutați o anumită marcă, ci anumite caracteristici, de exemplu după culoare, puteți căuta produsele cu ajutorul filtrului din partea stângă a paginii.

Am uitat parola. Cum obțn o parolă nouă?

În meniul "Autentificare” faceți clic pe link-ul "Ați uitat parola?", introduceți adresa dvs. de e-mail și veți primi o parolă nouă în scurt timp.

Am cumpărat un inel, dar dimensiunea nu se potrivește, ce pot face?

Toate produsele noastre pot fi returnate în termen de 60 de zile, considerand că sunt îndeplinite condițiile politicii de returnare. Aveți posibilitatea de a schimba mărimea inelului gratuit sau puteți trimite inelul înapoi pentru ca noi să vă restituim banii sau să vă credităm contul Glamira în consecință. Nu uitați că acest lucru nu este valabil pentru inele gravate.

Ce metode de plată am la dispoziție?

Faceti clic aici pentru mai multe informații.

Plata mea prin PayPal a eșuat. Ce fac acum?

Dacă nu ați primit o confirmare de plată de la PayPal, vă rugăm să nu ezitați să ne contactați la adresa de e-mail @GLAMIRA.ro. Vom fi bucuroși să vă ajutăm.

Am un voucher, ce se întâmplă în continuare?

Selectați un produs și adăugați-l la cosul de cumpărături. Înainte de a completa și trimite comanda, pe pagina de plată, vă puteti valorifica cuponul dvs. prin introducerea codului la rubrica "Codul Discount" din partea stânga. Țineți minte că puteți valorifica doar un singur cupon per cumpărare.

Datele mele de pe cardul de credit sunt șterse după plasarea comenzii?

Datele dvs. de pe cardul de credit nu vor fi stocate.

Există TVA percepută online?

Toate preturile online includ TVA.

Cât timp durează procesarea unei comenzi?

Durata de timp pentru ca o comandă să fie procesată depinde de modul în care datele dumneavoastră trec prin sistemul nostru. Ori de câte ori un client plasează o comandă folosind un card de credit / debit, informațiile de pe card sunt verificate riguros pentru a asigura securitatea maximă și pentru a preveni frauda. Banca dvs. poate solicita verificări de securitate pentru a valida achiziția. Dacă toate detaliile sunt potrivite și verificate în mod corect, comanda dumneavoastră va fi procesată - în cazul în care produsele sunt în stoc. Vom procesa apoi comanda și vom expedia pachetul cât mai curând posibil.

Cum pot să-mi anulez comanda?

Anularea unei comenzi depinde de mai mulți factori. Dacă doriți să anulați o comandă, vă rugăm să trimiteți un e-mail la@GLAMIRA.ro. Este important să aveți numărul de referință pregătit, pentru a vă putea localiza și prelucra comanda dumneavoastră cât mai repede posibil. Echipa noastră de servicii pentru clienți va fi fericită să răspundă la întrebările dumneavoastră și vă va oferi informații suplimentare cu privire la acest subiect. Amintiți-vă că o comandă se poate anula doar dacă produsele nu au fost confecționate.

Trebuie sa fiu înregistrat pentru a comanda online?

Pentru a plasa o comandă online, puteți să folosiți contul dvs. sau să continuați ca vizitator. Înregistrându-vă la magazinul nostru online, vă vom oferi beneficii pe viitor. De exemplu, cu un cont de client, puteți vedea și modifica datele ori de câte ori aveți nevoie sau puteti urmări starea comenzii dumneavoastră

Poți livra comanda mea în altă țară?

Fiecare magazin GLAMIRA este specific pentru fiecare țară și livrarea către o altă țară nu este posibilă.

Ce metode de livrare am la dispozitie?

Faceti clic aici pentru mai multe detalii privind Livrarea

Cât timp va dura până voi primi produsele comandate?

Puteți găsi timpul de livrare a produselor în detaliile individuale ale produselor. De îndată ce ați primit confirmarea de expediere impreună cu numărul de localizare și urmărire prin e-mail, veți primi pachetul în termen de aproximativ 5 zile lucrătoare.Vă rugăm să rețineți că nu vă putem realiza comanda până nu primim plata de la dvs. Pentru mai multe informații vă rugăm să verificați "Modalități de plată". În cazul în care primim comanda dumneavoastră până la ora 13 și am primit și plata, putem să vă livrăm produsele în aceeași zi.

Cum îmi pot urmări comanda?

Pentru a vă urmări comanda, trebuie să introduceți un număr de colet DHL pe site-ul DHL. Veți primi acest număr în momentul confirmării livrării.

Nu am primit comanda. Ce trebuie să fac acum?

Vă rugăm să verificați prin serviciul de urmărire DHL în ce loc se află plachetul dvs. În cazul în care timp de 4 zile statusul pachetului rămâne neschimbat, vă rugăm să ne scrieți la adresa de e-mail: service@glamira.ro. În acest caz, vom contacta DHL pentru a vedea unde se află comanda dvs. și dacă s-a pierdut pe drumul de livrare. Vă vom trimite apoi, dacă este necesar, o nouă livrare sau vă vom realiza produsele din nou.

Care sunt costurile de livrare pentru comanda mea?

Puteti găsi mai multe informații despre costurile de livrare dând clic aici.

Cum mă pot înregistra la GLAMIRA.ro?

Faceți clic pe "Înregistrare" în partea de sus a paginii. Veți fi redirecționat automat pe pagina de înregistrare, unde aveti posibilitatea să completați câmpurile obligatorii. Veți primi apoi un e-mail de confirmare. Acum puteți să vă conectați la contul dvs. de client și să adăugați informațiile lipsă. Opțiunea Agendă vă permite să adăugați adrese diferite, care pot fi importante în cazul în care adresa de livrare este diferită de adresa de facturare. De asemenea, aveți opțiunea de a va înregistra în timpul procesului de comandă.

Cum pot să-mi modific datele personale?

Pentru a modifica datele salvate, trebuie să vă conectați la contul dvs. de client prin utilizarea adresei de email. Aici puteți modifica datele în meniul "Schimbare informații cont".

Sunt datele mele în siguranță?

Da, informațiile dvs. personale sunt în siguranță la noi. Un certificat SSL permite criptarea datelor cu caracter personal și orice alte informații din timpul tranzacțiilor online. Prin utilizarea acestei metode de criptare a datelor, acestea nu pot fi citite de o terță parte.

Cum mă pot dezabona de la newsletter?

Puteți să vă dezabonați fie prin intermediul contului dvs. de client, fie prin intermediul newsletter-ului primit, făcând clic pe link-ul de dezabonare din partea de jos sau de sus a newsletter-ului.

Cum mă pot asigura ca primesc dimensiunea corectă a inelului?

Există diferite posibilități de a măsura dimensiunea corectă a inelului. Pentru a vă asigura că inelul comandat vi se va potrivi exact, cel mai bine este să comandați gratuit Măsurătorul Inel.
Dacă aveti un șubler, puteți măsura foarte precis dimensiunea inelului. Măsurați doar diametrul interior al unui inel care vi se potrivește foarte bine. Cu ajutorul graficului nostru de mărimi pentru inel, vă puteți da seama de dimensiunea corectă a inelului.
Dacă știți deja dimensiunea inelului, dar nu știți cum să o transformati, vă rugăm să vă orientați după Graficul Măsurător Inel. .De asemenea, este important de remarcat faptul că dimensiunile inelului sunt date ca circumferinţă.

Cum pot să comand un Măsurător Inel?

Puteți să-l comandați gratuit prin trimiterea unui e-mail care include numele și adresa dvs la ringsizer@GLAMIRA.ro cu subiectul "Comandă Măsurător Inel", sau puteti completa formularul situat pe pagina produsului selectat. După ce faceți clic pe link-ul “Găsiți Măsura Dvs.”care poate fi găsit în secțiunea Dimensiune Inel, se va deschide o pagină cu un link și veți putea completa formularul pentru ca noi să vă putem trimite Măsurătorul Inel gratuit, în cel mai scurt timp posibil.

Ce ar trebui să fac dacă nu primesc Măsurătorul Inel?

Dacă ați comandat un măsurător inel și nu a ajuns în termen de 3 zile la dvs, apelați serviciul nostru pentru clienți la +40 31 630 02 93. Este posibil, în cazuri extrem de rare, ca acesta să se fi pierdut. Dacă acesta este cazul, vă vom trimite un alt Măsurător Inel, imediat.

Ce se întâmplă când bijuterii mele se rup?

Puteti trimite inapoi produsul,iar noi va vom repara bijuteria. Înainte de a returna un produs, vă rugăm să citiți "Politica de returnare", făcând clic aici

Cum pot să-mi ingrijesc bijuteriile?

Curățați bijuteria cu o cârpă curată, umedă sau cârpe de curățare adecvate. Lăsați bijuteriile să se usuce în mod corespunzător. În ceea ce privește bijuteriile de argint, folosiți o cârpă specială pentru argint. În general, evitați contactul cu apa. Nu expuneți bijuteriile la agenți de curățare sau la alți agenți chimici. Nu expuneți bijuteriile la căldură extremă.

Produsele comandate nu-mi satisfac așteptările. Pot să le trimit înapoi?

Vă rugăm să intrați aici pentru mai multe informații despre returnări.

Dacă am cumpărat un cadou online și nu se potrivește sau nu îmi place, pot să-l returnez?

Dacă nu sunteți sigur de achiziția dvs., puteți returna produsul în termen de 60 de zile. Dați clic aici pentru mai multe informații despre modalitatea de returnare.

Care sunt reparațiile care nu pot fi acoperite de garanție?

În conformitate cu politica noastră de producție, schimbările de mărime în funcție de model și de aliaj, de gravură, precum și alte reparații pentru produsul (e) pe care l(e)-ați comandat pot fi supuse unei taxe sau pot fi gratuite, după o investigație detaliată cu privire la cererea dumneavoastră.
Pentru mai multe informatii, vă rugăm să faceti clic pe linkul http://www.GLAMIRA.ro/return-policy

Procesele care nu sunt acoperite de garanție se referă la redimensionare, gravură sau alte reparații, ele fiind enumerate mai jos:

  • modificările de dimensiune nu se pot face pentru produsele alb-negru din oțel inoxidabil,
  • eliminarea gravurei nu poate fi posibilă pentru produse din oțel inoxidabil alb și negru,
  • produsele din titan nu pot fi redimensionate,
  • eliminarea gravurei nu este posibilă la produsele din titan.

Pentru procesul de reparare, trebuie să returnați produsele fără alte produse complementare. În plus, tot ceea ce se poate întâmpla cu produsul(-ele) în timpul transportului este doar responsabilitatea dumneavoastră. Dacă produsul a inclus certificări și o cutie-cadou, acestea nu vor fi trimise înapoi la dvs. după ce procesul de reparare se încheie. Dacă faceți o cerere pentru o cutie-cadou, veți avea dreptul la una și va trebui să plătiți taxa de transport predeterminată de companie indicată de serviciul nostru pentru clienți.

NOTĂ IMPORTANTĂ: Procesele de redimesionare și reparație pot dura mai mult decât timpul specificat din cauza vacanței aglomerate din Decembrie. Vă rugăm să luați în considerare acest lucru cu solicitările dvs.